Parašykite mums

Error: Contact form not found.

Atgal į sąrašą

Kaip sukurti internetinę parduotuvę: ką daryti atidarius

2016.10.20

Po ilgo elektroninės parduotuvės kūrimo proceso, reikalaujančio daug sudėtingo darbo, parašius būtinus tekstus rubrikoms „Apie mus“, „Konfidencialumo sąlygos“, po prekių papildymo, pristatymo ir apmokėjimo modulių nustatymo verslininkams kyla klausimas: o ką daryti toliau? Atidaryti elektroninę parduotuvę – tai mažiau negu pusė darbo. Įdomiausi dalykai prasideda po to.

Analitikos sistema

Reklaminių kampanijų analizei būtina naudoti srauto analitikos sistemą. Nemokamą ir labai patogią priežiūrą siūlo „Google Analytics“. Paprastai ši sistema nustato įvairias specifikacijas, pateikia gana išsamias ataskaitas. „Google Analytics“ suteiks informacijos tiek apie lankytojų skaičių, tiek apie srauto šaltinius, konversijų skaičių bei kitą naudingą informaciją. Be analitikos sistemos Jūs niekada nesužinosite, kuri reklamos kampanija buvo sėkminga, o kuri – tik tuščias pinigų švaistymas.

Vidinis SEO

Vidinis SEO elektroninei parduotuvei – labai svarbu. Paieškos sistemos nemėgsta netvarkos: joms patinka, kai viskas prieinama ir sudėliota į vietas.  

Norite sužinoti, kaip sutvarkyti savo elektroninės parduotuvės turinį „Google“ akyse? Turime Jums kelis patarimus:

  1. Kartu su prekės pavadinimu tais pačiais duomenimis užpildykite meta žymių lauką „Title“.
  2. Nepatingėkite parašyti vieną ar du sakinius į meta žymę „Description“.
  3. Įsitikinkite, kad kiekvienam puslapiui sukurtos semantinės nuorodos (www.svetaine.lt/kategorijos-pavadinimas/prekes-pavadinimas).

Šiuos laukus turėtų užpildyti kiekvienas elektroninės parduotuvės kūrėjas, kadangi jie daro įtaką Jūsų skelbimo išvaizdai organiniame interneto naršyklių sąraše.

meta title & meta description

Taip pat nepamirškite, kad raktinis žodžių junginys, pagal kurį prekės bus ieškoma internetu, būtinai turi būti pavadinime („Title“), meta aprašyme („Description“), nuorodoje, H1 kiekvienoje prekės kortelėje.

„Google My Business“ sistema

Būtinai įregistruokite savo verslą „Google My Business sistemoje. Per ją galėsite nurodyti savo buvimo vietą „Google“ žemėlapiuose, o informacinė kortelė bus rodoma, kai naršyklėje potencialus parduotuvės lankytojas įrašys Jūsų įmonės pavadinimą. Klientai galės palikti pozityvų komentarą, kuris teigiamai veikia pasitikėjimo koeficientą, ir pan. Privalumų sąrašas tikrai kompensuos Jūsų sugaištą laiką.

Socialiniai tinklai

Susikurkite paskyras mažiausiai dvejuose socialiniuose tinkluose – „Facebook ir „Google+“. Pridėkite į paskyras nuorodas iš savo elektroninės parduotuvės.

Šie socialiniai tinklai būtini elektroninei parduotuvei Lietuvoje. Pavyzdžiui „Facebook“ jus rasite (100%) savo tikslinę auditoriją, kuriai vėliau galėsite pateikti reklamą, o „Google+“ tinkle galima nustatyti unikalaus turinio, kurį sukūrėte savo parduotuvei, autorystę.

Nepamirškite nuolat skelbti įvairių nuolaidų ar renginių, net jeigu neturite prenumeratorių. Kada nors jų būtinai atsiras, o paskyra negali būti tuščia.

Tematinės aikštelės

Turbūt daugmaž įsivaizduojate, kokia yra Jūsų tikslinė auditorija. Pasidomėkite, kur internete ji telkiasi, ir pabandykite šiuos žmones pritraukti.

Jeigu tai tinklaraštis, pabandykite susitarti su autoriumi dėl straipsnio apie Jūsų parduotuvę už nuolaidą prekei arba užmokestį. Jeigu tai forumas, rekomenduojame iš anksto susikurti ten paskyrą, keletą mėnesių dalyvauti pokalbiuose, o vėliau neįkyriai rekomenduoti savo produkciją ten, kur būtų tikslinga. Tai jokiu būdu neturi tapti reklama – ją forumų taisyklės dažniausiai draudžia. Jeigu Jūsų tikslinė auditorija telkiasi interneto portale, tikriausiai lengvai sutarsite dėl straipsnio apie Jus, tačiau pasiruoškite mokėti.

Kuo daugiau tematinių aikštelių parašys apie Jus, tuo geriau seksis Jūsų verslui. Aikštelių lankytojai dažnai labai pasitiki turiniu, o straipsnis populiariame naujienų portale arba tinklaraštyje iškart pakels pasitikėjimo Jūsų produktu procentą, taip padidindamas klientų srautą.

Kontekstinė reklama

Kontekstinė reklama – tai reklama, kurios turinys priklauso nuo vartotojo interesų. Vienas pagrindinių jos privalumų kitų reklamos rūšių atžvilgiu yra tas, kad ji neįkyri potencialiam klientui.

Tarkime, žmogus sumanė įsigyti garų puodą. „Google“ paieškos eilutėje jis įrašo frazę „nusipirkti garų puodą“. Lange atsiranda Jūsų skelbimas, kuriame teigiama, jog čia parduodami kokybiški garų puodai. Skelbimą klientas paspaudžia, pereina į Jūsų tinklalapį ir nusiperka prekę.

Tinkamai suplanavus reklamos poreikius ir galimybes, daugeliu atvejų išlaidos kontekstinei reklamai bus kompensuotos. Pagrindinė problema yra būtent teisingai apskaičiuoti.

Išsamiau apie kontekstinę reklamą „Google Adwords“ galima paskaityti oficialiame tinklalapyje, bet labai rekomenduojame, ypač iš pradžių, kreiptis į sertifikuotus specialistus.


[easy-social-share buttons="facebook,google,twitter,linkedin" morebutton="1" morebutton_icon="plus" counters=1 counter_pos="hidden" style="button" template="grey-retina" url="https://vdb.lt/blog/el-parduotuviu-kurimas/kaip-sukurti-internetine-parduotuve-ka-daryti-atidarius/" text="Kaip sukurti internetinę parduotuvę: ką daryti atidarius"]